piątek, 5 czerwca 2015

Piramida / The Pyramid (2015)

Konkurs 2021 rok !! Rok darmowego netflixa. Link poniżej.
https://lead1.pl/p/dtRd/AkFl/4ImL

Opis filmu: Horror w reżyserii Grégory’ego Levasseura, współautora scenariuszy filmów „Lustra” i „Wzgórza mają oczy”. Grupa egiptologów odkrywa piramidę zakopaną w piaskach pustyni. Badając jej wnętrze gubią się w labiryncie podziemnych korytarzy i odkrywają, że w piramidzie kryją się niesamowite istoty, które zaczynają na nich polować. W rolach głównych: Ashley Hinshaw („Kronika”), Denis O’Hare („Witaj w klubie”) i James Buckley („Seksualni, niebezpieczni”).
 

Moja Opinia: Na ten film czekałem sporo czasu. Miałem nadzieję, że film będzie nawiązywał do słynnego ,,Zejścia” z 2005 roku lecz niestety troszkę się zawiodłem. Film ma w internecie bardzo niską ocenę, ale uważam, że nie zasługuje na to. Produkcja Gregory Levasseura odpowiedzialnego za takie filmy jak ,,Wzgórza mają oczy” czy ,,Lustra” nie jest wcale taka zła. Fabuła sama w sobie niegłupia, jednak spodziewałem się czegoś znacznie lepszego. Z tego co wiem to nie powstał jeszcze żaden horror, którego fabuła przenosiła się w ciemności Egipskich piramid. Ojciec profesor, jego córka oraz znajomi wchodzą do środka odkrytej Piramidy, w której to zaginął łazik wypożyczony od Nasa. Od samego początku ich wyprawa zapowiadała się źle. Uzbrojeni w kamery i latarki odkrywają szczątki urządzenia, a zaraz potem zagłębiają się w dalsze korytarze. Reżyser bardzo dobrze podkreśla ciasne klaustrofobiczne pomieszczenia, oraz daje realistyczny obraz pomieszczeń skrywanych przez ową piramidę. Plusem jest dobre przedstawienie historii Egiptu oraz wierzeń ludności tam mieszkającej. W połowie filmu zaczynają się problemy. Pomieszczenia, które przemierzają bohaterowie wypełnione są różnymi pułapkami, które przypominają nieco te z słynnego obrazu ,, Indiany Jonesa”.  Minusem według mnie są trochę przekombinowane stwory zamieszkujące pomieszczenia. Osoba zajmująca się efektami specjalnymi przedstawiła je zbyt sztucznie. Aktorstwo nie jest złe. Idzie rozpoznać parę znanych twarzy. Mimo, że film jest troszkę niedopracowany uważam, że warto go obejrzeć. Jest kilka momentów w których można się przestraszyć, a przynajmniej mi się to zdarzyło.

Moja ocena:
Straszność:
Aktorstwo: 6
Efekty specjalne: 6
Scenariusz: 7
Zakończenie: 6

Razem: 31/50

Podzielcie się swoimi odniesieniami :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz