piątek, 5 czerwca 2015

Demony / The Devil Inside (2012)

Konkurs 2021 rok !! Rok darmowego netflixa. Link poniżej.
https://lead1.pl/p/dtRd/AkFl/4ImL

Opis filmu: W 1989 Maria Rossie wyznaje, ze zabiła trzy osoby. Sąd uznaje ją za chorą psychicznie, jednak nie jest to do końca prawdą. Dwadzieścia lat później, jej córka szukając odpowiedzi, trafia do dwóch księży-egzorcystów, którzy ujawniają, że jej matka została opętana przez cztery potężne demony. Teraz Isabella musi zmierzyć się z najczystszym złem, albo utraci swą dusze na zawszą. Demony to film, który krytycy zgodnie nazwali „fascynującym” i „przerażającym.”

Moja Opinia: Kolejny film dla fanów horrorów paradokumentalnych, którego reżyserem jest William Brent Bell znany z takich filmów jak ,,Stay Alive” czy ,,Wer”. Opinie o tym filmie są różne. Niektórym podchodzi do gustu a niektórym nie. Mi osobiście film się podobał. Na początku seansu dowiadujemy się, że produkcja oparta jest na prawdziwych faktach, ale czy tak jest??? Przeszukałem internet i znalazłem parę stron, które mówią o tych wydarzeniach więc są one prawdą. Od czasu słynnych ,,Egzorcyzmach Emily Rose” przybrała na sile moda by kręcić filmy o egzorcystach zwalczających demony. W tym wypadku mocno uwspółcześniono wątek zmieniając obraz egzorcysty. Mamy więc pokręconą historyjkę o księdzach renegatach którzy niczym łowcy wampirów walczą z wysłannikami piekła bez aprobaty kościoła co realnie rzecz biorąc czyni ich bezużytecznymi.  Pierwsza część filmu to głównie wywiady i wzmianki o wydarzeniach, jakie miały miejsce podczas feralnych egzorcyzmach na Marii Rosie. Jej córka Isabella, aby dowiedzieć się prawdy wyrusza do Rzymu. Tu dopiero rozpoczyna się najlepsze. Isabella poznaje księdza i jego przyjaciela egzorcystę. Dzięki nim na własne oczy może zobaczyć jak wygląda obrzęd egzorcyzmów. Następnie akcja skupia się na matce dziewczyny i próbie wypędzenia z niej demonów. Minusem filmu jest sztuczna gra głównej bohaterki czyli Isabell. Jest to dziewczyna bez wyrazu i doświadczenia. Myślę że jak na tak wysoki budżet reżyser mógł postarać się o kogoś lepszego. Do reszty aktorów nie mam zastrzeżeń. Według mnie film jest godny polecenia.

Moja Ocena:
Straszność: 7
Aktorstwo:
Efekty specjalne: 7
Scenariusz:
Zakończenie: 6

Razem: 32/50

Podzielcie się swoimi odniesieniami :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz