czwartek, 4 czerwca 2015

Finders Keepers (2014)



Opis Filmu: Życie rozwiedzionej matki zmienia się w chaos, gdy po przeprowadzce jej córka zostaje opętana przez lalkę poprzednich właścicieli.
 

Moja Opinia: Nawiedzone lalki hmmm… Wszyscy zapewne pamiętamy Laleczkę Chucky, która to straszyła nas kiedy byliśmy mali. W tym wypadku niestety lalka już tak nie straszy. Film Alexandra Yellena i tak nieźle się spisuje w porównaniu z jego poprzednimi filmami jak ,,Titanic 2” czy ,,Zlodowacenie”. Ale nie ma się czego spodziewać jeśli dysponuje się tak niskim budżetem. Sama lalka jest straszniejsza niż słynny Chucky ale to tylko ta kwestia czyni go straszniejszym. Wśród aktorów na uwagę zasługuje tylko i wyłącznie dziewczynka Claire, która została opętana przez lalkę. Niestety nie znalazłem informacji o jej imieniu więc nie podzielę się ją z wami. Reszta aktorów zupełnie się nie spisała. Najlepszy w filmie jest początek i też dlatego obejrzałem film myśląc, że będzie ciekawy. Niestety się zawiodłem. Jest to jeden z tych filmów, które szybko zapadają w niepamięć.

Moja Ocena:
Straszność: 3
Aktorstwo: 4
Efekty specjalne: 5
Scenariusz: 5
Zakończenie: 5

Razem: 22/50

Podzielcie się swoimi odniesieniami :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz