sobota, 6 czerwca 2015

Efekt Łazarza / The Lazarus Effect (2015)

Film do obejrzenia pod poniższym linkiem

Opis filmu: Grupa naukowców przeprowadza eksperyment na martwym psie, starając się przywrócić go do życia. Gdy odkrywają sposób na ożywianie zmarłych i pragną ogłosić to światu, ich szef zamyka projekt i konfiskuje wszelkie materiały. Oburzeni uczniowie postanawiają wziąć sprawy w swoje ręce i powrócić do badań. W trakcie pracy dochodzi do tragicznego wypadku, w którym ginie Zoe (Olivia Wilde). Pozostali decydują się wskrzesić koleżankę w ten sam sposób, w jaki ożywili psa. Nie wiedzą jednak, jakie niesie to ze sobą konsekwencje…
 

Moja Opinia: Właśnie obejrzałem film i jestem pod ogromnym wrażeniem. Nie pamiętam kiedy ostatnio tak wiele razy się przestraszyłem. Reżyserem jest mało znany David Gelb, ale doskonale wypełnił swoją pracę. Podchodziłem do tej produkcji z dystansem widząc oceny na filmwebie oraz imdb i sądzę, że film został pokrzywdzony tak niską oceną. No ale cóż nie każdemu wszystko się musi podobać. Wszyscy pamiętamy ,,Frankensteina”, którego próbowano powrócić do życia z odniesionym sukcesem. Podobnie jest w Efekcie Łazarza. Zoe oraz Frank jest małżeństwem, którzy z pomocą znajomych ożywiają psa za pomocą serum i prądu. Zwierzę dziwnie się zachowuje co bardzo dziwi naukowców lecz oni nie tracąc czasu przeprowadzają na nim badania. Wkrótce przez wypadek umiera Zoe i możecie już teraz domyśleć co się z nią stało. Powrócona do życia pani doktor posiada ponadprzeciętne zdolności. Wkrótce rozpoczyna się walka z tym co opętało Zoe. Końcówka została troszkę przekombinowana, ale nie narzekam bo było co oglądać. Bardzo podobało mi się miejsce akcji, które samo w sobie było małe, a jednak reżyser umiał dobrze umieścić w niej akcje. Muzyka klasyczna to kolejny plus, który dodawał uroku całej produkcji. Gra aktorów również zasługuje na pochwałę. Pojawia się kilka znanych twarzy. Całość oceniam na 4+. Z całą pewnością mogę wam go polecić.

Moja ocena:
Straszność: 8
Aktorstwo: 7
Efekty specjalne: 7
Scenariusz: 7
Zakończenie: 7

Razem: 36/50

Podzielcie się swoimi odniesieniami :)




2 komentarze:

  1. polecam, film jest naprawdę ciekawy i mało naciągany-a fabuła, zakończenie i muzyka wybitne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń