czwartek, 4 czerwca 2015

Area 51 (2015)



Opis filmu: Reid podczas imprezy doświadcza ataku jakiejś siły. Od tego momentu ma obsesje na punkcie rozwiązania zagadki feralnego spotkania z obcymi. Wraz z przyjaciółmi Darrinem, Benem i Jeleny postanawiają wkroczyć na teren Strefy 51 i zbadać tajemnicę tego miejsca.
 

Moja Opinia: Jak za film bierze się reżyser ,,Paranormal Activity”, Oren Peli to film powinien dorównać swojemu poprzednikowi ale czy tak jest ??? Według mnie nie. Nie ukrywam, że uwielbiam horrory kręcone z ręki ale tylko wtedy gdy one straszą. W przypadku tego filmu przestraszyłem się może ze 2 razy. Obraz często jest mało wyraźny i mało stabilny. Pierwsza połowa filmu to obraz przygotowań bohaterów do wyprawy, natomiast druga połowa to sceny rozgrywające się w środku słynnej Strefy 51. Na duży plus zasługuje gra aktorska która ratuje film w dużej mierze. Nie liczcie na to, że oglądając tą produkcję wbije was w fotel. Jest parę momentów w których można się przestraszyć ale dla mnie zbyt mało. Wszystko zależy od tego jak widz podchodzi do filmu. Mimo że w samym filmie mało pokazani są ,,Obcy” to uważam że jest to film godny polecenia.

Moja Ocena:
Straszność: 6
Aktorstwo:
Efekty specjalne: 6
Scenariusz:
Zakończenie: 6

Razem: 30/50

Podzielcie się swoimi odniesieniami :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz